بازدید مدیرکل وهیئت همراه ازآموزشگاه آزاد برق خزرمستقردرمجتمع خوداشتغالی گوراب زرمیخ

به گزارش مرکز آموزش فنی و حرفه ای میرزاکوچک صومعه سرا، درآخرین برنامه از برنامه های پیش بینی شده سفرهای شهرستانی مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان گیلان و هیئت همراه به شهرستان صومعه سرا، آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای برق خزر ، میزبان مهمانان استانی و شهرستانی بود. در این بازدید رحيم عطایی پور ، از نزدیک آموزشگاه آزاد برق خزر گوراب زرمیخ  را مورد بازدید  و از تجهیزات و کارگاه های این مجموعه دیدار کردند.

در بدو ورود و حین بازدید ، دوره آموزشی فن ورزشبکه هوایی برق درحال اجرا بوده و پس ازحضورمهمانان آقای رسولی ضمن خوشامدگویی وخیرمقدم به ارائه عملکرد وفعالیت آموزشی وهمچنین دوره های برگزار شده اشاره داشتند و در ادامه کلیپی حاوی فعالیتهای انجام شده که باحضور مسئولان ارشداستانی شرکت توزیع برق (مهندس طالبی مدیرکل و...)برگزارشده بود، پخش گردید .

درادامه این بازدید  مهندس عطائی پور از آقای رسولی موسس آموزشگاه برق خزر به سبب برگزاری دوره های مفید برای جوانان  شهرستان تقدیر و تشکر نمودند وتاکید داشتند که توسعه و تقویت آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای از اولویت های سازمان می باشد و آموزشگاه های  آزاد به عنوان  پایه اصلی آموزش می باشد.

بازدید مدیرکل وهیئت همراه ازآموزشگاه آزاد برق خزرمستقردرمجتمع خوداشتغالی گوراب زرمیخ

  • تاریخ درج : ۱۳۹۷ سه شنبه ۲۰ شهريور ساعت ۱۳:۴۶
  • تعداد بازدید: 1608